Menu

Časté otázky a odpovede

 

Ako môžem objednať tovar?

Po vložení produktov, potvrďte tlačítko "Objednať" následne v Nákupnom košíku stlačte tlačítko "Pokračovať", zadajte spôsob duručenia a platby a stlačte "Pokračovať",  zadajte svoj kontaktný e-mail, ďalej fakturačnú adresu, tel. číslo, v prípade ak adresa doručenia nie je totožná s fakturačnou, označte políčko "Odlišná adresa pre doručenie" a vyplňte všetky povinné položky označené hviezdičkou, v prípade ak si želáte byť zaregistrovaný označte políčko "Zapamätať si ma a poslať mi heslo", potvrďte súhlas so spracovaním osob. údajov, následne kliknite na "Pokračovať na súhrn objednávky", dôkladne si skontrolujte správnosť vyplnených údajov a kliknite na "Odoslať objednávku". Následne na vami zadanú emailovú adresu obdržíte potvrdzujúci email so sumárom objednávky. V prípade, že ste súhrn objednávky nedostali, tak ste pravdepodobne zadali nesprávnu adresu, alebo urobili preklep. Kontaktujte nás a my Váš e-mail opravíme a zašleme súhrn objednávky.

Mám záujem objednať väčšie množstvo ako máte skladom, ako mám postupovať?

Môžete spraviť objednávku na produkty ktoré skladom sú a pri vypĺňaní objednávky do poznámky napísať celkové počty kusov o aké máte záujem, tovar doobjednáme a objednávku odošleme ihneď ako bude kompletná. V tomto prípade zvolte platbu prevodom, prípadne dobierkou, objednávku budeme upravovať a zašleme Vám údaje k platbe.

Ďalšia možnosť je, že nám napíšete alebo nám zavoláte a my Vás budeme kontaktovať, keď bude tovar doplnený. 

 

Mám záujem objednať tovar ktorý nemáte skladom, ale je na Objednávku, aká je doba dodania?

Dobu dodania sme stanonovili na cca. 10 pracovných dní, čo môže niekoho odradiť, ale stačí ak si neobjednáte v utorok, ale v piatok, alebo sobotu a dodacia doba sa razom skráti na 7 dní. Je to tým, že tovar objednávame vždy prvý pracovný deň v týždni, spravidla v pondelok doobeda a naskladňujeme v piatok. Takže ak si objednáte spomínaný utorok, čakáte 4 pracovné dni len na objednanie.

Nikde na webe nemôžem nájsť, či sú vaše výrobky bezlepkové?

Na základe často kladených otázok by sme chceli ubezpečiť našich zákazníkov, že žiadny z našich produktov (značka Valdemar Grešík) neobsahuje lepok. V spoločnosti nespracovávame ani ingrediencie obsahujúce lepok. Neuvádzame to na webových stránkach a obaloch výrobkov, pretože právne predpisy neumožňujú uviesť, že výrobok neobsahuje lepok. V prvom rade je dôležité zloženie potravín a každý sa z toho môže dozvedieť.

Na niektorých obaloch zeleného čaju je vriaca voda uvedená v návode na prípravu, zatiaľ čo je známe, že zelené čaje by sa nemali nalievať vriacou vodou.

Na dosiahnutie jemnejšej chuti je naozaj lepšie naliať horúcu vodu na čisté zelené čaje, nie vriacu vodu. Ak je však zelený čaj zmiešaný s bylinkami (zelený ženšen, zelený čaj s echinaceou, zelený čaj s ginkom,....), odporúčame pre lepší účinok tento čaj zaliať vriacou vodou. Na obale máme rôzne druhy prípravy, práve podľa typu zeleného čaju.

Otázka

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Kontrolný kód

i
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať