Často kladené otázky

1. Ako objednávať tovar?

Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.gresik.sk. Po vložení produktov potvrďte tlačítko "Objednávka" následne zvolte spôsob doručenia a platby, zadajte váš kontaktný e-mail, ďalej zadajte vašu fakturačnú adresu, v prípade ak adresa doručenia nie je totožná s fakturačnou, označte políčko "Odlišná adresa pre doručenie" a vyplňte všetky povinné položky označené hviezdičkou, v prípade ak si želaté byť zaregistrovaný označte políčko "Zapamätať si ma a poslať mi heslo", následne kliknite na "Pokračovať na súhrn objednávky", dôkladne si skontrolujte správnosť vyplnených údajov a kliknite na "Odoslať objednávku". Následne na vami zadanú emailovú adresu obdržíte potvrdzujúci email so sumárom objednávky. V prípade záujmu o odber tovaru vo väčšom množstve alebo veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov. 

2. Je možné nakupovať bez registrácie?

Prostredníctvom e-shopu je možné nakupovať bez registrácie, potrebujeme však Vaše údaje pre vystavenie faktúry za dodaný tovar. Je to najjednoduchšia a rýchla forma objednávky.

3. Aký je postup pri platbe bankovým prevodom?

Pri vypĺňaní objednávky, pri výbere spôsobu platby a doručenia vyberte možnosť „Platba bankovým prevodom". Následne po ukončení objednávky vám bude odoslaný e-mail s informáciami potrebnými k bankovému prevodu.

4. Kedy dostanem tovar zaplatený bankovým prevodom?

Objednávka bude vybavená v priebehu 1-3 pracovných dní a následne expedovaná po prijatí platby na náš účet.

5. Je možné zmeniť/doplniť odoslanú objednávku?

Odoslanú objednávku je možné zmeniť, doplniť alebo stornovať do dvoch hodín od odoslania. Zmena musí byť uskutočnená buď telefonicky, alebo e-mailom.

6. Je možné stornovať zaplatenú objednávku?

Objednávku je možné stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek do dvoch hodín od jej odoslania. Po záväznom potvrdení a zaplatení objednávky je jej zrušenie možné iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.

7. Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?

O prijatí a vybavení objednávky bude zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol pri registrácii.

8. Kde nájdem informácie o vybavení svojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na stránke www.gresik.sk. Kliknutím na „Moje objednávky" sa zobrazí zoznam vašich objednávok aj s aktuálnym statusom.

9. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky je stanovená na 1 Eur, s nižšou hodnotou objednaného tovaru sa zvyšuje jeho jednotková cena, keďže cena za dopravu je rovnaká tak pri 1 výrobku, ako napríklad pri 10 výrobkoch. Preto je výhodnejšie objednať si naraz viac kusov tovaru.

10. Aký je spôsob doručenia?

Ponúkame doručenie na príslušnú pobočku Slovenskej pošty ako Balík na poštu. Na adresu doručujeme kuriérskou spoločnosťou GLS.

11. Je možné si tovar prevziať aj osobne?

Pri vypĺňaní objednávky si ako spôsob prevzatia zvolte osobný odber. Ihneď ako objednávku pripravíme, bude vám zaslané mailom oznámenie "Tovar je pripravený k odberu". Objednávku si následne môžete prevzieť v našom Bylinkovom obchode  na adrese Gazdovský rad 2684/6, Šamorín. Otváracia doba: PO - PI 9 -12-13-18, SO 9 - 12, NE zatvorené.

12. Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?

V našom e-shope môže nakupovať aj firma/živnostník. Pri objednávaní tovaru je dôležité v registrácii vyplniť fakturačné údaje spoločnosti, na ktorú bude následne vystavená faktúra.

13. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia. Tovar musí byť nepoužitý, v opačnom prípade nie je jeho vrátenie možné. Rovnako výmenu tovaru zabezpečujeme len v prípade nepoužitého tovaru a v rovnakej hodnote, ako je nepoužitý tovar. V takomto prípade náklady spojené s dopravou a balením znáša kupujúci. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info